Spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov”. Zaradi zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje jih omogočite. Sprejmi | Več o piškotkih

Busheva agonija
 


Samo Rugelj
MENJAVA GENERACIJ?

Samo Rugelj
OD FORRESTA
...

Samo Rugelj
PRVI
...

Samo Rugelj
VSE JE IZGUBLJENO

1. Nesramni dedi
2. Thor: Svet teme
3. Jaz, baraba 2
4. Gravitacija
5. Khumba

1. Enderjeva igra
2. Nesramni dedi
3. Legende v Vegasu
4. Free Birds
5. Gravitacija

2014 (c) UMco  
studio meditas  



300 LOKACIJ
PO CELI SLOVENIJI
40.000 IZVODOV ENKRAT MESEČNO


kontakt | o reviji | cenik in tehnični podatki | lokacije | datumi izida
O reviji

VSEBINA
PREDPREMIERA je brezplačna revija o filmu, ki predpremierno napoveduje in spremlja novosti iz filmskega sveta. Z zanimivimi dodatki o režiserjih, hollywoodskih zvezdah in filmskem zakulisju je edini aktualen vodnik po filmskih novostih na platnih.

Revija PREMIERA redno izhaja od avgusta 2000. V desetih letih smo koncept revije prilagodili vedno bolj zahtevnemu bralcu ter povečali obseg in naklado. Z letom 2011 smo revijo rahlo prepozicionirali in jo preusmeriti na predpremierno informiranje o prihajajočih filmih, ki mu bo v vsaki številki dodan pregleden filmski članek. Zato smo tudi rahlo spremenili logotip in preoblikovali ime v PREDPREMIERA.

NAKLADA
Predpremiera izhaja enkrat mesečno (razen na prehodu leta, ko izide dvojna številka), povprečna naklada pa obsega 40.000.

DOSEG IN BRALCI
Po podatkih Nacionalne raziskave branosti (vir: NRB, 2011, izvajalec VALICON d. o. o.) je ocena dosega posamezne številke revije PREDPREMIERA 88.000 bralcev. Primarna ciljna skupina so bralci, stari od 18 do 25 let (36 %), po njej pa radi segajo tudi mlajši in starejši, saj se sekundarna ciljna skupina razširi na bralce, stare od 10 do 35 let. V tej starosti se nahaja skoraj 90 % vseh bralcev. Delež moških in ženskih bralcev je približno enak. Večina bralcev revije PREMIERA so šolajoči se mladostniki, ki v prostem času radi zahajajo v kino in popularne lokale, se ukvarjajo s športom, berejo knjige, se družijo s prijatelji in sploh aktivno preživljajo svoj prosti čas. Bralci revije PREDPREMIERA prihajajo iz vse Slovenije.

LOKACIJE IN DISTRIBUCIJA
Revija PREDPREMIERA je brezplačni medij z dobro razvejano lastno distribucijsko mrežo, ki skrbi, da vsak izvod revije pride v prave roke. Po vsej Sloveniji imamo 300 svojih stojal (pubi, kavarne, slaščičarne, kino dvorane, knjižnice, knjigarne, fakultete ...), PREDPREMIERA pa je prisotna tudi v vseh kino centrih v Sloveniji.

PREDPREMIERA ima samostojen in popolnoma neodvisen distribucijski sistem, brez konkurence na posamezni lokaciji, kar ji omogoča 100 % prepoznavnost. Na naših najbolj obiskanih lokacijah imamo organizirano dnevno prisotnost distributerja. Njegova naloga je, da revijo proti koncu njenega življenjskega cikla prerazporeja tja, kjer hitro poide. To nam zagotavlja 0 % remitendo posamezne številke, kar v primerjavi z ostalimi tiskanimi mediji predstavlja veliko konkurenčno prednost.

PREDNOSTI
  • BREZPLAČNOST in ZABAVNOST ...
    ... oglaševalci na neagresiven način povečajo učinkovitost oglaševanja. Raziskave kažejo, da oglasi v brezplačnih revijah ugodno vplivajo na sprejem pri uporabnikih in vzpostavijo pozitiven odnos do oglaševalca.
  • UČINKOVITOST in OPAZNOST ...
    ... bralci PREDPREMIERE ne zavržejo, temveč jo pogosto zbirajo in jemljejo v roke še dolgo po njenem izidu.
  • VŠEČNOST, SIMPATIČNOST in NEVSILJIVOST ...
    ... emocije, ki jih s seboj nosi revija PREDPREMIERA in jih vanjo vlagamo tudi njeni ustvarjalci, so presežek, ki manjka tistim brezplačnikom, ki na vsak način silijo v nabiralnike.
  • PRISOTNOST in DISTRIBUCIJA ...
    ... ekskluzivna pozicija na 300 lokacijah po vsej Sloveniji.
  • 0 % REMITENDA ...
    ... ki jo dosežemo s prerazporeditvijo PREDPREMIERE.
  • ŠTEVILO OGLEDOV ...
    ... dnevno zadrževanje bralcev na naših lokacijah povzroči večkratni stik z oglasi.
  • KAKOVOST ČASA ...
    ... bralca "ujamemo" v njegovem prostem času, ko se druži in zabava s prijatelji ter je za oglase bolj dojemljiv.
  • SMS NAGRADNE IGRE ...
    ... s privlačnimi nagradami za naše bralce naredijo PREDPREMIERO še privlačnejšo!










Vaš najljubši film izmed najbolj gledanih po svetu v lanskem letu je


Maščevalci
Vzpon Viteza teme
Skyfall
Hobit: Nepričakovano potovanje
Ledena doba 4: Celinski premiki
Somrak saga: Jutranja zarja – 2. del
Neverjetni Spider-man
Madagaskar 3