Spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov”. Zaradi zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje jih omogočite. Sprejmi | Več o piškotkih

ZAKAJ ME BRIAN DE PALMA NI HOTEL NITI POGLEDATI
 


Samo Rugelj
MENJAVA GENERACIJ?

Samo Rugelj
OD FORRESTA
...

Samo Rugelj
PRVI
...

Samo Rugelj
VSE JE IZGUBLJENO

1. Nesramni dedi
2. Thor: Svet teme
3. Jaz, baraba 2
4. Gravitacija
5. Khumba

1. Enderjeva igra
2. Nesramni dedi
3. Legende v Vegasu
4. Free Birds
5. Gravitacija

2015 (c) UMco  
studio meditas  



300 LOKACIJ
PO CELI SLOVENIJI
40.000 IZVODOV ENKRAT MESEČNO


kontakt | o reviji | cenik in tehnični podatki | lokacije | datumi izida
O reviji

VSEBINA
PREDPREMIERA je brezplačna revija o filmu, ki predpremierno napoveduje in spremlja novosti iz filmskega sveta. Z zanimivimi dodatki o režiserjih, hollywoodskih zvezdah in filmskem zakulisju je edini aktualen vodnik po filmskih novostih na platnih.

Revija PREMIERA redno izhaja od avgusta 2000. V desetih letih smo koncept revije prilagodili vedno bolj zahtevnemu bralcu ter povečali obseg in naklado. Z letom 2011 smo revijo rahlo prepozicionirali in jo preusmeriti na predpremierno informiranje o prihajajočih filmih, ki mu bo v vsaki številki dodan pregleden filmski članek. Zato smo tudi rahlo spremenili logotip in preoblikovali ime v PREDPREMIERA.

NAKLADA
Predpremiera izhaja enkrat mesečno (razen na prehodu leta, ko izide dvojna številka), povprečna naklada pa obsega 40.000.

DOSEG IN BRALCI
Po podatkih Nacionalne raziskave branosti (vir: NRB, 2011, izvajalec VALICON d. o. o.) je ocena dosega posamezne številke revije PREDPREMIERA 88.000 bralcev. Primarna ciljna skupina so bralci, stari od 18 do 25 let (36 %), po njej pa radi segajo tudi mlajši in starejši, saj se sekundarna ciljna skupina razširi na bralce, stare od 10 do 35 let. V tej starosti se nahaja skoraj 90 % vseh bralcev. Delež moških in ženskih bralcev je približno enak. Večina bralcev revije PREMIERA so šolajoči se mladostniki, ki v prostem času radi zahajajo v kino in popularne lokale, se ukvarjajo s športom, berejo knjige, se družijo s prijatelji in sploh aktivno preživljajo svoj prosti čas. Bralci revije PREDPREMIERA prihajajo iz vse Slovenije.

LOKACIJE IN DISTRIBUCIJA
Revija PREDPREMIERA je brezplačni medij z dobro razvejano lastno distribucijsko mrežo, ki skrbi, da vsak izvod revije pride v prave roke. Po vsej Sloveniji imamo 300 svojih stojal (pubi, kavarne, slaščičarne, kino dvorane, knjižnice, knjigarne, fakultete ...), PREDPREMIERA pa je prisotna tudi v vseh kino centrih v Sloveniji.

PREDPREMIERA ima samostojen in popolnoma neodvisen distribucijski sistem, brez konkurence na posamezni lokaciji, kar ji omogoča 100 % prepoznavnost. Na naših najbolj obiskanih lokacijah imamo organizirano dnevno prisotnost distributerja. Njegova naloga je, da revijo proti koncu njenega življenjskega cikla prerazporeja tja, kjer hitro poide. To nam zagotavlja 0 % remitendo posamezne številke, kar v primerjavi z ostalimi tiskanimi mediji predstavlja veliko konkurenčno prednost.

PREDNOSTI
  • BREZPLAČNOST in ZABAVNOST ...
    ... oglaševalci na neagresiven način povečajo učinkovitost oglaševanja. Raziskave kažejo, da oglasi v brezplačnih revijah ugodno vplivajo na sprejem pri uporabnikih in vzpostavijo pozitiven odnos do oglaševalca.
  • UČINKOVITOST in OPAZNOST ...
    ... bralci PREDPREMIERE ne zavržejo, temveč jo pogosto zbirajo in jemljejo v roke še dolgo po njenem izidu.
  • VŠEČNOST, SIMPATIČNOST in NEVSILJIVOST ...
    ... emocije, ki jih s seboj nosi revija PREDPREMIERA in jih vanjo vlagamo tudi njeni ustvarjalci, so presežek, ki manjka tistim brezplačnikom, ki na vsak način silijo v nabiralnike.
  • PRISOTNOST in DISTRIBUCIJA ...
    ... ekskluzivna pozicija na 300 lokacijah po vsej Sloveniji.
  • 0 % REMITENDA ...
    ... ki jo dosežemo s prerazporeditvijo PREDPREMIERE.
  • ŠTEVILO OGLEDOV ...
    ... dnevno zadrževanje bralcev na naših lokacijah povzroči večkratni stik z oglasi.
  • KAKOVOST ČASA ...
    ... bralca "ujamemo" v njegovem prostem času, ko se druži in zabava s prijatelji ter je za oglase bolj dojemljiv.
  • SMS NAGRADNE IGRE ...
    ... s privlačnimi nagradami za naše bralce naredijo PREDPREMIERO še privlačnejšo!










Vaš najljubši film izmed najbolj gledanih po svetu v lanskem letu je


Maščevalci
Vzpon Viteza teme
Skyfall
Hobit: Nepričakovano potovanje
Ledena doba 4: Celinski premiki
Somrak saga: Jutranja zarja – 2. del
Neverjetni Spider-man
Madagaskar 3